خانه » فرهنگی و هنری » بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

نکات خواندنی و بیوگرافی مهراوه شریفی نیا + ماجرای عکس های بی حجابش

مهراوه شریفی نیا یکی از بازیگران معروف در ایران می باشد که چهره او برای بسیاری از افراد آشنا می باشد و بازی او در تعدادی از سریال هایی که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد همچون سریال کیمیا برای برخی جذاب و دوست داشتنی بوده است و حتی ممکن است با آن ها ارتباط برقرار کرده باشند. درادامه بیوگرافی این بازیگر زن را می توانید در سایت نظاره ها مشاهده کنید.

مهراوه شریفی نیا , عکس های مهراوه شریفی نیا , بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا فرزند محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان می باشد او فرزند اول خانواده می باشد و متولد سال ۱۳۶۰ و ۲۹ فروردین است خواهر کوچکتر او ملیکا شریفی نیا است پدر و مادر و خواهر او نیز بازیگر می باشند او در دبیرستان رشته ریاضی فیزیک خوانده است اما در دانشگاه موسیقی بوده ست او در سریال های مختلفی ایفای نقش کرده است او اولین فلیمی که بازی در آن بازی کرده است دزد عروسک ها بود این در سال ۶۸ ساخته شده است که همراوه حدود ۷ الی ۸ سال سن داشته است.

یکی از سریال هایی که بسیار پرطرفدار بوده سریال کیمیا می باشد که در آن پدر و مادر مهراوه نیز بازی کرده بودند. سریال کمیا برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد که در چند فصل ساخته شده بود که توانسته بود در بین بسیاری از افراد جذابیت پیدا کند و خیلی ها آن را دنبال می کردند مهراه شریفی نیا در آن سریال نقش کمیا را بازی می کرد که در آن فیلم او دختری بود که گاهی در خرمشهر و گاهی هم در تهران زندگی می کردند او تنها دختر خانواده بود که برای او و خانواده اش اتفاقات تلخی رخ داد و بعد هم با یک ازدواج ناموفق که زندگی او پیش می رود و در نهایت او دوباره ازدواج می کند و صاحب دو فرزند می شود و در این ازدواج او بسیار خوشبخت است که بعد برای او دوباره اتفاقاتی رخ می دهد.

فیلم های مهراوه شریفی نیا , کیمیا , مهراوه شریفی نیا , عکس مهراوه شریفی نیا

ماجرای عکس های بی حجابی مهراوه شریفی نیا

مهراوه نیز مانند خیلی دیگر از بازیگران محبوب حاشیه های مختلفی نیز داشته است که یکی از این حاشیه ها پخش شدن عکس های بی حجابش و شایعه کشف حجابش بود که خیلی زود تکذیب شد و اعلام شد که او هک شده و عکس های شخصی وی منتشر شده است عکس های که مربوط به حضور او در خارج از ایران بود.


همچنین مشاهده کنید : امیرحسین آرمانجواد عزتیاحمد مهرانفر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*