خانه » ورزشی » تمرین آخر تیم تراکتور سازی قبل از سفر کردن به جم

تمرین آخر تیم تراکتور سازی قبل از سفر کردن به جم

تمرین آخر تیم تراکتور سازی قبل از سفر کردن به جم

تمرین آخر تیم تراکتور سازی , تیم تراکتور سازی

فوتبال جز یکی از ورزش هایی است که افرادی زیادی آن را دو ست دارند و اخبار مرتبط با آن را پیگیری می کنند تراکتور سازی جز یکی از تیم های پرطرفدار در ایران می باشند

بازیکنان تیم تراکتور سازی تبریز از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در سالن کنفرانس این باشگاه حضور پیدا کرده و یک جلسه آنالیز زیر نظر کادر فنی ترکیه ای برگزار کردند.

شاگردان سائلام پس از پایان این جلسه از ساعت ۱۴ راهی ورزشگاه یادگار امام (ره)تبریز شدند تا آخرین تمرین خود را پیش از ترک تبریز و سفر به جم برگزار کنند.

این جلسه تمرینی زیر بارش شدید باران آغاز شد که سرمربی نماینده تبریز نیز در دقایقی از تمرین پا‌به‌توپ شده و همراه با شاگردانش تمرین کرد.

مدافعان تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر عزیز جیلانی، دستیار اول سرمربی تراکتور سازی پیگیری کرده و سایر بازیکنان نیز طبق برنامه های تاکتیکی کادر فنی به تمرین پرداختند.

شوت به دروازه و ارسال از جناحین از برنامه های تاکتیکی امروز تراکتور سازی محسوب می شد که کادر فنی نکات مد نظر خود را به سرخ‌پوشان منتقل کردند.

گفتنی است، تیم تراکتور سازی تبریز در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر روز شنبه ۵ اسفند ماه میهمان پارس جنوبی جم است.

تمرین آخر تیم تراکتور سازی قبل از سفر کردن به جم

وبسایت رسمی برنامه نود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*