خانه » فرهنگی و هنری » معرفی نامه ای از جواد عزتی به همراه عکس

معرفی نامه ای از جواد عزتی به همراه عکس

نکات جالب و خواندنی درباره جواد عزتی

جواد عزتی , عکس جواد عزتی , بیوگرافی جواد عزتی , ازدواج جواد عزتی , همسر جواد عزتی

جواد عزتی یکی از بازیگرهای خوب کشور ایران می باشد او در سریال های تلویزیونی و فیلم های سینمایی ایفای نقش کرده است این بازیگر در برخی از سریال های تلویزیونی که محتوای طنز دارد نقش بازی کرده است که افراد زیادی با تماشای آن سریال ها خنده به لب هایشان نشسته است او در برخی از نقش هایی که ایفا کرده است به عنوان یک پسر مجرد بوده است اما در واقعیت او متاهل هست نام او برای برخی آشنا است و بازی او را دوست دارند. در ادامه بیوگرافی به همراه عکس و ماجرای ازدواجش با مه لقا باقری را می توانید مشاهده کنید.

جواد عزتی , عکس جواد عزتی , بیوگرافی جواد عزتی , ازدواج جواد عزتی , [,hn ucjd

بیوگرافی و زندگی نامه جواد عزتی

گفته شده است که نام کامل او محمد جواد عزتی است و متولد دی ماه می باشد و نیمه دومی محسوب می شود و سال تولد او ۱۳۶۰ و در بیستم دی و در تهران می باشد در رشته تئاتر از هنرستان سوره فارغ التحصیل می باشد همسر او مه لقا باقری می باشد.

یکی از سریال هایی که او در آن بازی کرده است و افرادی بسیاری آن را دیدن و مورد استقبال آن ها قرار گرفت سریال دردسرهای عظیم بود که از شبکه سه سیما پخش شد البته تکرار آن از چند شبکه دیگر هم پخش شد در این سریال او نقش یک پسر مجرد با نام لطیف را بازی می کرد و تمایل به حرفه بازیگری داشت و برای کمک به یک دختر نام بهار حرف ازدواجشان به میان کشیده شد و در نهایت با علاقه با هم ازدواج می کنند که در بخش از این سریال همسر او نیز ایفای نقش کرده است.

 

یکی دیگر از سریال های که بازی کرده است سه دونگ سه دونگ بود که از شبکه پنج سیما پخش شد در آن سریال نیز او یک پسر مجرد بود که با خانواده اش در تهران با هم زندگی می کردند و در یک نانوایی مشغول کار بودند که دررر ادامه سریال تصمیم گرفتند تا به خارج از کشور سفر کنند و در این حین اتفاقاتی برای آن ها رخ داد که در نهایت به ایران بازگشتند.

در سریال دست بالای دست هم از شبکه سه سیما پخش شد که در این سریال هم او نقش یک پسر مجرد را بازی می کرد که به همراه پدر و برادرش زندگی می کرد و صاحب کارش به او اعتماد زیادی داشت و برای رفتن به یک مسافرت خانه خود را به او امانت می دهد تا از آن مراقبت کند وکه در این حین برای او اتفاقاتی می افتد البته در خیلی از موارد پدرش مانند او فکر نمی کند.

در سریال طنز دودکش هم نقش یک روحانی را بازی کرده است و در سریال چهار دیواری هم بازی کرده است. او تعدادی از فیلم های سینمایی هم بازی کرده است از جمله فیلم سینمایی لاتاری و هزار پا و خرگیوش و طلا و مس و اکسیدان و در مدت معلوم و فرشته ها با هم می آیند و …


همچنین مشاهده کنید : حامد بهدادسام درخشانیمحسن تنابندهاحمد مهرانفر

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*