خانه » پزشکی » با تلفن همراه اطلاعات پزشکی دریافت کنید

با تلفن همراه اطلاعات پزشکی دریافت کنید

با تلفن همراه اطلاعات پزشکی دریافت کنید

در حال حاضر در کشور ما اختاراعاتی انجام می شود در زمینه های مختلف یکی از آن زمینه ها زمینه پزشکی می باشد گاهی با نصب یک برنامه در گوشی همراه می توانیم به اطلاعاتی دست پیدا کنیم

اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

یکی از استارت‌آپ های کشور به خدمات‌رسانی در عرصه های مختلف پزشکی از جمله ویزیت مجازی، دادن مطالب پزشکی، معرفی مراکز پزشکی و مشاوره می‌پردازد؛ به کمک این استارت‌آپ می‌توان به تشخیص بیماری کاربر کمک کرد همچنین مطالب مختلف پزشکی را در این استارت آپ پیدا کرد؛ پیدا کردن مراکز بیمارستانی و درمانگاه ها کار سختی است اما این استارت آپ تمام اطلاعات را در سایت قرار داده است و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.
بصورت آنلاین با پزشک خود ارتباط برقرار کنید

مدیر این استارت آپ با اشاره به اینکه در سایت قسمتی برای مشاوره با پزشک قرار داده شده است، گفت: هریک از کاربران سایت می‌توانند از میان تمامی پزشکان یکی را انتخاب کنند و به‌صورت صوتی یا تصویری با او ارتباط برقرار کنند؛ توجه به این نکته ضروری است که این پزشکان نمی‌توانند برای بیمار دارویی را تجویز کنند و تنها می‌توانند مشاوره های لازم را در اختیار بیمار قرار دهند.

وی درباره هزینه مشاوره اظهار کرد: این هزینه را خود پزشکان مشخص می‌کنند و کاربران قبل از شروع مشاوره به‌صورت آنلاین این هزینه را پرداخت می‌کنند و سپس به پزشک خود متصل می‌شود.

مدیر این استارت‌آپ در خصوص ویژگی‌های مثبت این استارت آپ بیان کرد: در جامعه امروزی که زمان بسیار مهم شده است باید به سراغ راه‌هایی برویم که سبب صرفه جویی در وقت شود و به همین دلیل هدف این استارت آپ این بوده است که خدمات پزشکی راحت را در اختیار کاربران قرار دهد.

امروز تمام هموطنان در هرکجای دنیا که باشند می‌توانند از طریق نرم‌افزاری که بر روی تلفن همراه خود نصب می‌کنند با پزشک ارتباط برقرار کنند.

با تلفن همراه اطلاعات پزشکی دریافت کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*