خانه » سرگرمی » حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

برخی از تیم های فوتبال در ایران نسبت به تیم های دیگر دارای طرفدارن بیشتری هستند یکی از آن تیم ها تیم تراکتورسازی می باشد این مطلب در رابطه با این تیم می باشد

اسامی دستیاران سرمربی ترکیه‌ای تراکتور سازی تبریز در مراسم معارفه امروز این تیم مشخص شدند.

بر این اساس عزیز گوکان جیلانی به عنوان دستیار اول، اوتکی یوروک اوغلی به عنوان مربی بدن‌ساز، اوزتورک تانری بیلیر به عنوان مربی دروازه‌بان و شاهین اویسال آنالیزور در این تیم فعالیت خواهند کرد.

 

گزارش تمرین اول بهمن تراکتور سازی

عارفه سرمربی جدید تراکتورسازی از ساعت ۱۴ در سالن کنفرانس باشگاه تراکتورسازی آغاز شد و بازیکنان نیز از ساعت ۱۴:۱۵ در زمین تمرین حضور یافتند که تمرین از ساعت ۱۴:۳۰ در زمین چمن اختصاصی تراکتورسازی پیگیری شد.

هادی محمدی از ساعت ۱۴ در زمین تمرین حاضر شد و تمرینات اختصاصی خود را با نرم دویدن به دور زمین آغاز کرد.

ژوزه مندز برزیلی، مربی دروازه‌بانان تراکتورسازی که پیش از این همراه با یحیی گل‌محمدی راهی تراکتورسازی شده بود در تمرین امروز سرخ‌پوشان حضور دارد و نکاتی را به مربی دروازه‌بانان جدید تراکتورسازی منتقل کرد. آن‌ها دقایقی پیش از آغاز تمرین با یکدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

نکته جالب تمرین امروز حضور دو مربی دروازه بانان بوده و مهرداد طهماسبی، ژوردی آلمیدا، فرزین گروسیان و مهدی محمدیان به عنوان ۴ دروازه‌بان در حال تمرین هستند

حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

ارتوئرول سائلام، سرمربی جدید تراکتورسازی از ساعت ۱۴:۳۰ وارد زمین تمرین این تیم شده و با هوادار معلول تراکتورسازی، عکس یادگاری گرفته و پس از دقایقی در جمع بازیکنان تیمش حاضر شد.

در این تمرین هر ۴ دستیار ارتوئرول سائلام حضور دارند و تمرین این تیم زیر نظر دستیاران سرمربی جدید تراکتورسازی برگزار می‌شود. ژوزه مندز و علیرضا پژمان نیز که از ابتدای فصل به عنوان مربی در این تیم حضور دارند نیز در این جلسه تمرینی حاضر شده اند.

پیش از این اعلام شده بود که تمرین امروز پشت درهای بسته برگزار خواهد شد ولی پس از دقایقی از شروع تمرین، هواداران این تیم مجوز حضور در سکو ها را پیدا کردند.

مصطفی آجورلو که پس از آغاز این تمرین وارد ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی شده بود که دقایقی با سرمربی ترکیه ای این تیم به گفتگو پرداخت.

حضور سائلام در تراکتورسازی و مشخص شدن دستیاران آن

منبع: وبسایت رسمی برنامه نود

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*