خانه » ورزشی » علی کریمی قرارداد خود را با سپیدرود رشت ثبت کرد

علی کریمی قرارداد خود را با سپیدرود رشت ثبت کرد

علی کریمی قرارداد خود را با سپیدرود رشت ثبت کرد

تیم فوتبال سپیدرود رشت که در جدول رده بندی اوضاع خوبی ندارد بار دیگر سرمربی خود را عوض کرد و این بار نوبت به علی کریمی رسید.

علی کریمی قرارداد خود را با سپیدرود رشت ثبت کرد

اخبار داغ ایران :هواداران جادوگر فوتبال آسیا یک بار دیگر می توانند او را در قامت یک سرمربی لیگ برتری ببینند، چرا که این ملی پوش سابق انتخاب نهایی جواد تن زاده مالک جدید سپیدرودی ها است و به هدایت این تیم ریشه دار در لیگ برتر خواهد پرداخت.

کریمی که پیش از این در تیم نفت تهران به سرمربیگری پرداخته بود و مدتی نیز در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی روش به فعالیت می پرداخت کادر مربیان خود را نیز تعیین کرده و بدین ترتیب علی رضا امامی فر، محسن سیدی، آرمین بیابانی و بهزاد نوشادی نیز به عنوان دستیاران وی روی نیمکت خواهند نشست.

سپیدرودی ها که این روزها اوضاع مناسبی در جدول رده بندی ندارند لیگ هفدهم را با علی نظرمحمدی آغاز کردند؛ اما پس از تغییر مالکیت، سکان رهبری تیم را به امید روانخواه سپردند. عمر مربیگری این مربی جوان نیز در این تیم بیشتر از دو هفته طول نکشید تا یک بار دیگر با تغییر مالکیت باشگاه، رای به تغییر کادرفنی این تیم داده شود و این بار جواد تن زاده، علی کریمی را به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب کرد.

قرارداد کادر فنی جدید سپیدرود رشت با حضور دکتر تن زاده مالک باشگاه سپیدرود، الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، علی کریمی، علیرضا امامی فر، محسن سیدی، بیابانی، ناظمی، فدایی، خراسانی و…. در هیات فوتبال گیلان بعد از امضاء دو طرف به ثبت رسید.

منبع: ورزش ۳

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شدعلامتدارها لازمند *

*